fredag den 27. november 2009

Jeg hygger mig hos mors veninde.
Igår fik jeg nyt legetøj. Og der er hapser i - så jeg afleverer gerne, når den er tom, så hun kan putte mere i den.
Jeg har en fast siddeplads ved vinduet, så jeg kan holde øje med alt hvad der foregår nede på parkeringsarealet. Der er hele tiden noget der bevæger sig.

I dag var jeg ikke utryg ved de store menneskeædende biler.

Men hold da op hvor er der mange aviser.

I går skreg jeg osse, da madammerne gik fra bilen - men de kom hurtigt tilbage - og så havde de mit nye legetøj med, så lad det endelig blive en vane. Så vil jeg gerne med ud at køre.

Det er så dejligt at sove på sofaen - så kan jeg nemlig ligge helt tæt - og om morgenen kravler jeg fra fodenden og til mor, så hun kan komme i gang med at nusse mig.
Jeg tror jeg er ved at få opdraget hende ... men der går nok lidt tid endnu, før hun har helt check på mine ordrer.
Men herre gud - hun er jo bare et menneske, og så har jeg ikke store forventninger - jeg håber dog stadig på mirakler.

Hun er heldigvis venligtsindet, så jeg får som regel min vilje. Jeg har opdraget hende til, at hun skal løfte mig, når jeg vil op på min faste plads i køkkenet, så jeg kan passe min udsigtspost.

Hvis jeg rigtig skal fedte for hende, så drøøøøner jeg rundt med mit pivedyr der lyder som en hæs and. Men jeg vil IKKE aflevere - men dimsen til hapser afleverer jeg gerne - ellers får jeg jo ikke flere hapser.

Jo jo - jeg er ved at lure mig ind på hendes særheder.

Jeg er faktisk ganske tilfreds, når alt kommer til alt.
I dag kom vi forbi et farligt dyr - det var vist en mand med en meget lang arm, og armen støjede helt forfærdeligt, og han viftede rundt med armen, så bladene fløj væk. Underligt dyr, men mor gik imellem, så jeg ikke var i skudlinien. Det er OK at hun ikke er bange, Jeg tør godt udfordre verden, når hun tager lederpositionen i vores flok. Hehe. Hun har jo ikke fået job som min oppasser for ingenting.

Jeg har hørt, hun var hofdame for Dronning Emmy - og jeg er jo Prinsesse, så jeg har givet hende lov til at kalde sig hofdame, så hun er glad for, at jeg Prinsesse Chilli har ansat hende.

Jeg har sagt til hende, at hun skal putte billeder ind af mig her i indlæggene. Men det er ikke hendes egen maskine, så det må vente til hun er ved sin egen maskine om nogle dage.

Bjæf og elegante haledask til alle jer der læser med her. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar